Het vertellen van jouw verhaal online, dat staat voorop voor ons. Of dit nu met, bijvoorbeeld, mooie, aantrekkelijke beelden is op Instagram of inhoudelijke, waardevolle blogs op LinkedIn of handige,  interessante howto’s op Youtube. Al deze online communicatiemiddelen en platforms zijn voor ons bekend werkterrein.

Storytelling

Wij hebben veel ervaring met storytelling via social media en de achterliggende strategieën dus maken wij geen losse berichtjes ter opvulling o.i.d . Onze social media specialisten zoeken doormiddel van interviews en de juiste vragen stellen het verhaal achter jouw bedrijf, dienst, product of merk. Hier ontwikkelen wij een passende aanpak en strategie voor om deze online te vertellen. Hieraan koppelen wij uiteraard doelstellingen en/of KPI’s, zodat we het verloop, succes en ROI’s in kaart kunnen brengen. Samen bepalen wij a.d.h.v. rapportage’s de resultaten en waar nodig of gewenst passen we de strategie of operationele uitvoer aan.

Onze ervaring en kennis om de juiste content te maken voor jou is erg groot. De wortels van Donia Media liggen in de fotografie. Hiervandaan zijn wij ons gaan specialiseren in locationscouting voor speelfilms, televisie / internet commercials en fotocampagnes (nationale en internationale producties), zie voor onze portfolio: www.locationliaison.com.

In combinatie met onze copywriting, bloggen en ghostwriting ervaring hebben wij in onze optiek de allerbeste toepasbare ervaring en creativiteit om in zowel concept als in beeld als in tekst voor jou aan de slag te gaan.

Social media content

Wij kunnen de content panklaar aanleveren, zodat jij alleen maar ‘copy-paste’ hoeft te doen maar onze organistatie is er ook op ingericht om jouw social media kanalen te vullen a.d.h.v. een content kalender met een tool als Hootsuite. Wij kunnen dan ook voor jou de monitoring doen en indien nodig de opvolging en/of beantwoording van berichten aan jou. Voor meer hierover zie: social media beheren

Wij zijn als content creatieven: betrokken, creatief en toegewijd om relevante, deelbare content te maken.