Een inspiratie presentatie aan het hele bedrijf, een korte, praktische training aan een manager of een creatieve workshop aan een afdeling, we hebben het allemaal al eens gedaan. Als je online gaat zoeken naar een LinkedIn training, hoef je je geen zorgen te maken over het aantal resultaten maar de kwaliteit en invulling van zo’n aanbieder behoeft wel enige zorg.

Donia Media heeft op allerlei niveaus (ongeschoolde werkzoekende tot CEO’s van grote corporaties) trainingen gegeven waarbij het soms een groep van 8 mensen is maar individueel kan ook. We hebben de laatste LinkedIn trainingen gegeven inclusief diner in de Fenix Food Factory, dit ontstond doordat de cursisten zo’n volle agenda had dat we voorstelde om het na 18:00 te doen. Zo hadden we een heel interessant ‘formeel’ en ‘informeel’ deel van de workshop waarbij het ook nog eens zeer smakelijk en ontspannen verliep.

Hoe gaat een training of workshop in zijn werk?

Eerst hebben we een kennismaking en bespreken we de reden(en) en doel(en) van de training. Hieruit volgt dan een aanpak en voorstel. Vaak kunnen we putten uit voorgaande presentaties, trainingen en workshops als het om het framewerk gaat, d.w.z. dat we niet helemaal vanaf o beginnen. Scheelt tijd en dus ook geld. We gaan een aanpak die zo specialistisch is dat we een op maat gemaakte training moeten ontwikkelen niet uit de weg natuurlijk, maar als het niet hoeft hoeft het niet.

Waarom Donia Media een training laten verzorgen?

Onze kracht zit in de basis van de training, deze bestaat niet uit alleen maar zenden maar we proberen de training zo op te bouwen dat ieder zich erin kan herkennen en zo ook met voorbeelden kan komen en op hun eigen praktijk gerichte vragen kan stellen. Hierdoor pikt iedereen dit mee. Daarnaast staan wij ook niet 3 uur voor de groep maar delen wij de training in een praatje-daadje manier in. Zo kunnen we én rondlopen en individuele vragen beantwoorden én gaat men naar huis met al een groot deel van het werk gedaan, bijvoorbeeld een LinkedIn profiel make-over!