De kennis, ervaring en kunde om online en social media marketing te kunnen uitoefenen is in de jaren erg gegroeid natuurlijk.
Ik zeg altijd, wij zijn begonnen voor de kledingwinkel op de hoek en uitgegroeid tot gesprek en adviespartners voor grote multinationals { bedrijven }. Daarbij aangetekend en dit is ook de strekking van het artikel, het werken in deze branche is juist zo leuk omdat je met deze kennis elk bedrijf, ondernemer of organisatie kunt helpen.

Het is een bekend cliche: wordt expert, zoek je niche en stort je daar voor de volle 100% op. In de beginjaren van Donia Media was dat inderdaad ook wat ik deed, practice what you preach tenslotte! Zo kwam ik terecht in de accountancy, een wonderlijke wereld waar ik veel bedrijven en ondernemers heb geadviseerd en geholpen met hun online marketing.

De uitgangsposities en doelstellingen kreeg ik heel duidelijk door precieze vragen te stellen en goed research te doen. In enkele sessies met de accountants kwamen wij tot effectieve strategieën én haalbare doelstellingen.
Al snel bleek deze aanpak ook goed te werken voor een vlaggenfabrikant, een fotografie groothandel, een sportvoeding specialist etc. etc.

Het werkt zelfs, maar dat is mijn bescheiden mening, versterkend want elke branche heeft zo zijn ‘regels’ en eigenaardigheden, door deze te doorgronden en om te zetten in positieve middelen in de online marketing kan ik elke nieuwe opdracht met nieuwe inzichten instappen!

Vaak werkt een aanpak voor consumenten ook gewoon in de zakelijke markt maar omdat het not done is, of niet logisch lijkt wordt er niet aan gedacht. Donia Media bekijkt elke opdracht helemaal nieuw en vers!

En dat maakt het werk erg leuk.