“Daden zien in plaats van woorden”

Een artikel met: “Daden zien in plaats van woorden” doet mijn Rotterdamse hart natuurlijk sneller kloppen ūüėČ maar alle gekheid op een stokje.
In tijden van crisis ligt het voor de hand om te besparen, stevig te besparen. Het is een primaire, logische gedachte maar is het eigenlijk wel zo logisch?

Bij het lezen van het stuk uit de Adformatie komen enkele cases naar voren waarbij er juist gebruik gemaakt werd van een uitzonderlijke situatie en er vanuit een geheel nieuw zakelijk perspectief gekeken werd naar:
– Waarom ben ik er?
– Voor wie ben ik er?
– Met wat en hoe doe ik dat?

Online communicatie

Door deze vragen samen te beantwoorden met een bureau die (online) communicatie als expertise heeft, onstaat er ook meteen een herijking van de propositie die jij uitdraagt.
In deze tijd van intensiever online werken, meer tijd op social media en ook het ontwikkelen van online diensten en services geen slecht idee zo lijkt mij!

Brainstormen

Mocht je na het lezen van de blog, te lezen via: https://lnkd.in/eGYxdEM eens willen brainstormen, neem gerust contact op, dan lopen we samen door jouw huidige situatie heen.

Het levert je sowieso mijn visie en advies op!
06 2428 3356 of email voor afspraak: info@donia.nl