- “Hoeveel levert jou een klant (jaarlijks) op?”
- “Hoeveel levert jou één verkoop op?”
- “Hoeveel is dit jou aan marketing waard?”
Op basis van de antwoorden kunnen wij effectief jouw winst verhogen met onze online aanpak!
De mensen achter Donia Media en Webfactory Amsterdam hebben het uitrollen van internet in Nederland meegemaakt. Zij hebben vanaf de begindagen meegekeken, meegedaan en meegebouwd aan deze fantastische online wereld.
Beiden bouwden websites, zetten online strategieën in en dachten creatieve online concepten uit. Na verloop van tijd koos Dylan van Donia Media meer de kant van het online en social media marketing omdat hij alreeds in de begin dagen van LinkedIn en Facebook daar enorme kansen voor bedrijven in zag.
Corly van Webfactory Amsterdam specialiseerde zich nog meer op websites én hoe websites een hoger bereik en conversie kunnen brengen voor een bedrijf.
Nieuwe, holistisch kijk op online en social media marketing!
Deze twee bedrijven samen hebben een strategie ontwikkeld waarbij alle online modellen, werkwijzen, aanpakken, visies en strategieën vereenigd zijn.
Belangrijk om te vermelden, het is een beproefd concept, er zijn alreeds andere bedrijven die deze marketing strategie hebben uitgerold. Zij doen dit echter voor niche markten, Donia Media en Webfactory Amsterdam willen het voor de hele zakelijke markt bereikbaar maken.
Het idee is eigenlijk simpel, je neemt alle online marketing strategieën en aanpakken samen en plaatst deze in één dashboard en uitvoerbare plan.
Waarom? Dan werkt het allemaal met elkaar samen om de doelstellingen te bereiken, i.p.v. dat elk los onderdeeltje (vanuit zijn eigen ‘eilandje’) opereert. Vaak komen er dan ook de belangen van elk extern bedrijf of medewerker mee kijken, waardoor van samenwerken vaak geen sprake is. Het kan ook gebeuren dat een bedrijf zo specialistisch is dat de mogelijkheid van op elkaar aansluiten niet eens mogelijk is.
Basis is simpel: levert het de opdrachtgever iets op?
Dat vinden Donia Media en Webfactory Amsterdam erg zonde van alle tijd, energie en geld die er in online marketing wordt geïnvesteerd. Daarnaast zijn alle losse ingrediënten van een geslaagde online operatie helemaal geen hogere wiskunde, enige dat zou moeten gebeuren is ze perfect en naadloos op elkaar laten aansluiten.
Zaken in onze pakketten zijn o.a.: Website, Social Media strategie/content, blogs, SEA/SEO, social ads, online tracking, Google Analytics, campagnes, display banners, doelgroep/concurrentie online onderzoek, workshops, consultancy, live Chat, retargeting, nieuwsbrieven, CRM, online sales funnel, individuele social media accounts van de medewerkers, een content kalender, whitepapers, marketing automation, leads nurturing, landingspagina’s, UTM tracking … en er is meer.
Sommige van deze zaken heb je vast al wel eens bekeken en ingezet om jouw bedrijf online te versterken.
Wat nu als Donia Media en Webfactory Amsterdam al deze tools en strategieën met elkaar laten samen gaan tot één aanpak. Zo sluit alles naadloos op elkaar, gaat jouw investering nu écht eens iets opleveren, en nog een voordeel: jij hebt één aanspreekpersoon voor ál jouw online marketing!
Alles in huis, één aanspreekpunt en super effectief!
Donia Media en Webfactory Amsterdam hebben zelf alle: strategen, techneuten, schrijvers, fotografen, SEO/SEA specialisten, programmeurs en partners in huis om dit mogelijk te maken.
Vanuit de 2 kantoren in Amsterdam en Rotterdam bestrijken zij heel Nederland. Bel gerust eens voor een eerste kennismaking: 020 845 23 95 of email: info@donia.nl
Concept en partnership: Donia Media Rotterdam en Webfactory Amsterdam
The proof of the pudding is in the eating, lees over een succesvolle project case waarbij de opdrachtgever zeer verrast was met het overweldigend succes >> Landgoed Nieuw Cruysbergen